kväll

Ibland känns det inte som vanligt som det gjorde förr, ibland känns det som om vi nästan håller på att glida ifrån varandra, Ibland saknar jag våra gamlagamlagamla tider i 1'an, Då vi var som.. vad ska man säga "nykära"? fast liksom på kompissätt " Nyfiken på om detta skulle leda till en vänskap som jag aldrig känt förut" Och jag hade så fruktansvärt rätt...Nu i tre år har vi vart som fastklistrade i varandra. Har den ena gjort en sak, så har den andra följt med.

Har den ena skrattat så har den andra skrattat med. Har den ena vart ledsen så att tårarna bara har runnit ned för kinderna har den andra blivit lika ledsen och gråtit den med.

Ibland när jag tänker på dig så förstår jag inte hur jag kan ha en sån underbar kompis. Och ibland har jag undrat vad jag skulle göra utan dig om det inte längre var vi två. Då blir jag rädd, så fruktansvärt rädd. Min mardröm är att förlora dig. Jag skulle göra allt för dig. Och inte offra dig för något eller någon. Du står högst på min lista det ska du veta! Och om du någon gång tvivlar på det så ska jag säga det om och om igen! <3

Du och Jag. Piffsan Och Puffsan. Julia Och Ida. <3


/ din Ida! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0