big brother

idag har det varit en big brother dag, jag tänkte städa när jag kom hem. men det blev till att kolla på BB ist och råkade fastna , så har kollat på alla avsnitt i sträck (A) aja, vi hade svenskaprov idag elleruppsatsskrivning kanske man säger. det var väl helt ok, inte så jätte roligt men det fick gå.

imorgon är det julia och ida lekar dag :) så imorgon ska ida klippa sig, och sen går vi hem och färgar håååren! och jag ska bli blondish igen(om det blir blont vill säga ) tiiihiiiii




PussPusss Juliia <3

Kommentarer
Postat av: Anderssons Trafikskola

Hej jag vill bara meddela att jag försökt lägga upp bilden jag tog på er men får det inte att fungera, jag vet inte vad det är för fel.

När jag kommer tillbaka från semestern så kommer jag att lägga ut dom på hemsidan, men i dagsläget så får det endast bli på Anderssons facebooksida sida, hoppas det är ok, om inte så hör av er genast så plockar jag givetvis bort den därifrån.

2011-07-31 @ 11:31:08
Postat av: meron

fin blogg :)

2011-07-31 @ 18:57:10
URL: http://mmitiku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0