KÖRKORT:D

Idag har även min älsklingsbästis varit super duktig och fixat körkortet :) STOLT över dig:D <33

Detta ska nu firas med pizza och kolla lite på stan på Elisas skulle tydligen vara på torget och spela lite.
Nu är vi bäst båda två så nu får ni hålla utkik i trafiken efter piffsan och puffsan.

Vi vill tacka mamma, pappa, syster, mormor, morfar, farmor, farfar, vänner, katten, hunden, tuppen men mest vår TOKIGA körkortslärare PETER :D !! mohahahaha

TJINGTJING. hörs en nannan dag :)

Det gäller att få till den rätta minen på bilder då ;)

Kommentarer
Postat av: Peter

Mooooohahahahhaah Tack ska ni ha från den där Tokige trafikläraren :-)

Antar att ni var på väg till Brödboden sist jag såg er när jag och min elev fickparkerade :-)

Grattis båda två, ha det bäst!!!!

2011-02-25 @ 23:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0