Torsdag !

Idag har vi varit i teaterstudion hela skoldagen. Vi hade faktiskt ganska kul idag (glad gubbe på det ) :D Sen efter skolan så fick jag och ida ett spontanryck och var sugna på att åka till skövde och köpa present till min syster som fyller 9 år imorgon, riktigt stor tjej snart ju ! så då köpte jag lite grejer till henne, så hoppas hon blir glad. det råkade bli en liten meny på donken också, men det är hemligt (A) men nu är jag hemma och riktigt taggad inför att leta sponsorer imorgon till våran slutproduktion ! jag och ida kommer vara bääääääääst :)



tjingtjongbuljong ! <3



(bjuder man på sig själv så gör man ;) )

Kommentarer
Postat av: My

Sv: YAAAAAAAAAAY :D

2011-02-15 @ 00:44:03
URL: http://newwt.blogg.se/newwt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0