göööööttt :D

Ida(g) har Ida blivit vuxen och skaffat sig ett vuxenpoäng. Alltså.. Körkort! :D  Fybubblan vad nervös man kan vara. men fybubblan vad skönt det känns nu.

Och om inte så länge så  är det din tur Piffsan :)<3 Du kommer med fixa det galant!

Idag har jag vart med Hanna g. Vi har ätit massa spagetti och köttfärsås, muuums :) sen pluggat lite med, duktigt!

När jag kom hem i eftermiddags så stod det blommor på bordet och ett grattis till körkortet kort :) och kladdkaka till efterätt!

I morgon blir det Jacuzzi med tjejjoor i staden, utomhus!?  och efteråt blev vi nog bjudna på <3maat :)<3

Jag saknar min lilla sjukling Julia larsson nu :( stackare som har blivit sjuk nu när du var på semester och direkt när du kom hem. Jag vill ge dig en BAMSE kraam!   Bli frisk nuuuuu så du kan leka med mig igen :( ! <3

NU ska jag dejta kudden, lite TLötter faktiskt.
nattikattiii sleep såå gååååååt :)

Jag julia och frida :)

Kommentarer
Postat av: Mysis

Snyggaste brudarna ever ^^

2011-01-29 @ 11:16:50
URL: http://newwt.blogg.se/newwt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0