uttråkad!

Nu har man börjat skolan igen och börjar väl snart komma in i rutiner igen. Det gick ju inte så jätte bra för mig första dan, jag hade ställt kl på halv 7 för att hinna fixa mig och sånt till första dagen. men vipsvupsvops så har inte mobilen ringt och jag vaknar kvart i 9 när skolan började 8. hahha härlig start kan man säga :)
Men andra dan gick betydligt bättre, så idag har jag och ida "lekt" efter skolan och vi solade och fikade. Men vi funderar starkt på att byta fikaställe eftersom dom slutat med fikakort, höjt priserna, och dom har en som är otrevlig i personalen !

men nu är jag hemma och har superduper tråkigt ! så då kan jag lika gärna gå och lägga mig tidigt så jag kommer upp till ännu en ny dag i skolan imorgon !

Pusspåer / Julia






så här kul kan man ha när man har tråkigt ;)


Kommentarer
Postat av: My

Gud va lik du var Tove Lindström på den bilden :O ^_^

2011-01-12 @ 22:35:19
URL: http://newwt.blogg.se/newwt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0